Brev:
Mad problemer
27. december 2009
Alder:
9 mdr.
Mad problemer
Hej Helen
Min datter havde en del problemer med at spise ske mad. Hun vil bare ikke... vende sit hoved. Jeg har läst nogle breve fra brevkassen, fandt ud at at jeg ammet alt for meget.
Nu ammer jeg kun 3 gang dagligt, men nogle gange kan det blive til 4 eller 5 gang..
Hun kan finde på at springe nogle måltider over... er det ok? For det meste er det mellemmåltiderne. Jeg forsöger at give yogurth, bröd, ost og frugt.
Hilsen
zeynep