Brev:
Dagslure tvillinger
28. december 2009
Alder:
11 mdr.
Dagslure tvillinger
Hej Helen
Så gælder det vores tvillingers middagslure. Jeg synes jeg kan fornemme de efterhånden aldrig rigtig er trætte når vi ligger dem ud til middagslure længere. Vi overvejer om vi måske kunne droppe første middagslur allerede nu? Hvor der er en halv måneds tid til de er 1 år. De brokker sig tit når de puttes. For tiden bliver de puttet 8.30 - 09.00. og igen 13.30 cirka. Sover 2 timer formiddag og halv anden eftermiddag.
Men hvis vi skulle prøve - hvornår og hvordan? Jeg er lidt usikker på hvordan jeg klemmer formiddagsfrugt og frokost ind inden de så skal puttes?? Har du en plan jeg kan gå ud fra?
Vores problem går også lidt på at de er efterhånden umulige og putte om aftenen - de virker slet ikke trætte nok ved 20.00 tiden....
Vi er så småt udtrappet helt på flasken om dagen - så de kun får putteflasken inden sengetid. Ellers spiser de alm mad.
grød til morgen
brød+frugt formiddag
rugbrød+grønt frokost
brød+ frugt eftermiddag
familiemad til aftensmad
aftengrød+flaske inden putning.
Glæder mig meget til at høre dit svar og godt nytår!!
Med venlig hilsen
Sanne