Brev:
Er det tid til grød?
28. december 2009
Alder:
4 mdr.
Er det tid til grød?
Hej Helen
Jeg har en dejlig dreng på knap 4 mdr. Jeg er i tvivl om det er ved at være tid til at starte på lidt grød. Han er nemlig stor af sin alder (8,6 kg og 76 cm) og bliver fuld ammet.
Han har de sidste 1-2 mdr. sovet fra ca. kl. 19.30-20.00 til kl. 2-3 - fået mad og sover videre til kl,. 6.30. Men her de sidste 7-14 dage er han også vågnet ved 24 tiden - dvs. han vil nu kun sove 4 timer af gangen og skal have mad 2 gange om natten. Jeg har forsøgt at give ham sutten men han er sulten og spiser godt begge gange.
Vil du begynde give han lidt grød om middagen nu eller strække den??
Med venlig hilsen
Mette