Brev:
Bruge brystmælk til grød og opbevaring i fryseren
28. december 2009
Alder:
4 mdr.
Bruge brystmælk til grød og opbevaring i fryseren
Hej Helen
Har du et godt fif til opbevaring af brystmælk til grød i fryseren. Jeg tænker om det er muligt at fryse ned i så små potioner at jeg kan tage en enkelt eller to potioner op af gangen til grød. Jeg har forgæves forsøgt at søge på nettet men har kun kunnet finde bærer til flasker - og det er jo alt for store potioner når det er til grød.
Tænkte eller om isterningebakker kunne være en løsning??
Med venlig hilsen
Mette