Brev:
Kostplan for min søn på 5 mdr
5. juni 2004
Alder:
5 mdr.
Kostplan for min søn på 5 mdr
Hej!
Tak for en super brevkasse!
Jeg har en søn på 5 mdr som jeg har ammet indtil nu, men han er sulten igen ca et kvarter efter han er blevet ammet. Derfor er jeg begyndt at give ham NAN2 160 ml i flaske som erstatter amning og om aftenen får han en flaske Beauvais majsvælling på 160 ml, derudover får han to måltider grød om dagenen som han har fået siden han var 4 mdr!
Mit spørgsmål er nu: Må NAN2 tilskudsblanding gøre det ud for modermælk eller skal han også have modermælkerstatning?
Vil du sætte et madskema op for mig så jeg ved om han får nok af det hele!?
Af grød spiser han en lille pæn portion hvor han får vand til, er det okay eller skal han istedet have NAN2 i koppen istedet for vand?
Jeg har valgt ikke at amme mere, da der simpelthen ikke er mere at komme efter, har slet ikke brystspændinger eller noget!
Venlig hilsen
Marlene