Brev:
Kun modermælk dur
29. december 2009
Alder:
6 mdr.
Kun modermælk dur
Hej Helen
Jeg har en datter på 6 mdr. som ikke vil spise andet end modermælk og dette er kun af mit bryst.
Jeg har prøvet alt fra risgrød, majsgrød, forskellige slags mos både hjemmelavet og færdigvarer. Vi startede op med skemad lidt over 4 mdr. alder og da hun var 5 mdr ville hun gerne spise LIDT grød og mos, men nu har hun lukket fuldstændig af og det er lige meget hvad jeg serverer.
Hun vil også kun drikke meget lidt af glas, og flaske duer heller ikke. Ved ikke om det har noget at sige men hun vil heller ikke bruge sut.
Med venlig hilsen
Nina