Brev:
Vores søn vågner om natten - 7 mdr.
30. december 2009
Alder:
7 mdr.
Vores søn vågner om natten - 7 mdr.
Hej Helen,
Sebastian bliver nu 7 mdr. og er en sund, frisk og glad dreng.
Men han vågner stadig mange gange om natten for at få mælk. Han får bryst om natten.
Om dagen får han 4 måltider mad med vand til og bryst bagefter.
Det får han kl. 10, 13, 16 og 19.30. Det sidste måltid er noget vi har indført på et tidspunkt hvor intervallerne om natten var kommet ned på 2 timer, og var ved at dræne mig totalt.
Af mad får han mest grød, iblandet, frugt, kartoffelmos eller gulerødder og MME.
Men det er som om han er mere sulten end jeg kan få i ham. Han spiser vel 15-25 små skeer per gang.
Er der noget vi kan gøre, så vi kan få lidt mere nattesøvn? Er der noget mad der trætter mere? Eller noget andet?
- God jul og godt nytår :-)
Med venlig hilsen
Sebastians mor