Brev:
Blød frugt, mad i hånden?
31. december 2009
Alder:
6 mdr.
Blød frugt, mad i hånden?
Kære Helen
Tusind tak for dit brev, vil du tro at jeg har talt med rigtig mange sundhedsplejersker uden at det har givet mening, men det her er virkelig noget jeg kan bruge til noget. Jeg glæder mig meget til at komme igang med denne rutine i det nye år.
Vores datter har indtil videre kun fået hirse - ris og boghvede grød med frugtmos og om aftenen grøntsagsmos. Kan fornemme at hun er ved at være lidt træt af dette. Hun har også lidt svært ved at drikke af en kop og vil ikke tage flaske, så det er lidt en udfordring.
...
Har lige et spørgsmål ang det du skriver som blød frugt hun selv kan spise af, hvad kan det være? Og er det virkelig rigtig at hun kan få rugbrødsstænger? Hun har kun en tand på vej og jeg er så bange for at hun skal få noget i den gale hals!!
Når vi giver hende agurkstænger, skal skrallen så tages af? Alt er økologisk, men er bange for hun kommer til at bide at stort stykke af. Hun har kun fået en gulerod at gnaske på indtil videre, men er meget interesseret i vores mad!
Rigtig godt Nytår.
Med venlig hilsen
Stinne