Brev:
Hård mave - hvordan kan jeg hjælpe min søn?
3. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Hård mave - hvordan kan jeg hjælpe min søn?
Hej Helen...
Jeg har en søn på snart 7 måneder. Vi begyndte med grød da han var omkring de 4 måneder, og det er gået rigtig godt med det. Han spiser rigtig godt efterhånden.
Det der så er gået hen og blevet lidt et problem er jo så at han døjer en del med at komme af med sin afføring. Han trykker og trykker, så man tænker hold da helt op der må være kommet en masse i bleen, men når man kommer ud og tager bleen af er der enten meget meget lidt eller ingenting. Det er simpelthen så hårdt og tørt. Jeg har prøvet med svesker og abrikos, men jeg synes ikke rigtig at det hjælper, han bliver ved med at have problemer med det.
Han virker ikke besværet af det som sådan, andet end at der ikke kommer noget ud, men en masse ind. Og man synes jo bare at det ville være generende for en selv.
Hvad kan jeg gøre for at hjælpe min søn???
Mange hilsner
Karina