Brev:
Nan1 vs Nan2
3. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Nan1 vs Nan2
Hej Helen
Maja er nu blevet 4 måneder, har fået Nan1 siden hun var et par uger - hun spiser mellem 700 og 900 ml i døgnet, virker glad og tilfreds. Min plan er først at starte på grød når hun er omkring 5-6 måneder.
Skal jeg give hende Nan2 på et tidspunkt? Og hvad har Nan2 egentlig, som Nan1 ikke har?
Venlig Hilsen og Godt nytår
Sandra