Brev:
Hård mave/forstoppelse
5. juni 2004
Alder:
8 mdr.
Hård mave/forstoppelse
Vi har en datter på 8 mrd. Hun har i over en måned haft hård mave. Hun har afføring hver dag, men det er knolde som kommer ud. Hun er meget ondt, når hun skal af med noget. Hun får Laktolose 2 gange dagligt 5 ml af gangen, men det virker umiddelbart ikke. Det har hun fået omkring 1 mdr. Hun er ellers glad og frisk. Hendes kost ser nogenlunde sådan ud:
Jeg ammer hende ikke mere. Sluttede efter 7.5 mrd.
Morgen: Havregrød eller øllebrød m. frugt og svesker.
Formiddag: Advocadomos eller anden grønsagsmos.
Eftermiddag: Rugbrød m. leverpostej, fisk eller andet.
Aften: Kartoffelmos med grønsager + kød/fisk og svesker.
Hun får vand på kop. Drikker omkring en dl. til maden og får også i løbet af dagen.
Hun får lidt modermælkserstatning i hendes mad ca en halv dl.
Har haft kontakt til flere sundhedsplejersker og læge, men de råd jeg har fået har ikke givet resultat. Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Tina