Brev:
Grøntsager - 12 mdr.
4. januar 2010
Alder:
12 mdr.
Grøntsager - 12 mdr.
Hej Helen
Må Emilie få grønsager, der ikke er kogte, f.eks. en rå gulerod, kartoffel...?
Emilie elsker bananer og det er vel ok, at give hende dem hver dag?
Venlig hilsen
Gitte