Brev:
Dagsplan - 12 mdr.
4. januar 2010
Alder:
12 mdr.
Dagsplan  - 12 mdr.
Hej Helen : )
Kan du give mig en dagsplan til Emilie, nu hvor hun er 1 år?
Er der noget jeg skal være opmærksom på med maden eller andet?
Venlig hilsen
Gitte