Brev:
Flaske?
7. januar 2010
Alder:
12 mdr.
Flaske?
Hej Helen
Jeg fik en dagsplan af dig og vil lige høre om flasken "forsvinder" helt i dagligdagen nu hvor hun er 1 år?
Er vi på tur, ude og handle etc. har vi altid en flaske med + babymos/youghurt, lidt frugt... hvis nu sulten nærmer sig og vi ikke er hjemme...
Venlig hilsen
Gitte