Brev:
Morgenmad og aftensmad - 12 mdr.
7. januar 2010
Alder:
12 mdr.
Morgenmad og aftensmad - 12 mdr.
Hej Helen
Emilie varierer meget med morgenmaden. Den ene dag spiser hun havregrød, næste dag vil hun hellere have brød med ost eller marmelade og yoghurt.
Jeg laver for det meste det hele, for at være sikker på, at hun får noget at spise??
Jeg synes aftensmaden er lidt "la la" for tiden. Emilie spiser med fingrene og ske/gaffel, så godt hun kan og nægter, at lade mig made hende med skeen. Men jeg synes jo bare, at der skal mere i maven på hende?!
Hun spiser hvad vi får, selvfølgelig børnevenligt, men jeg synes lige for tiden ofte, at hun "rynker" næse af maden. Jeg kan jo ikke lave 10 retter, for at se hvad hun helst vil have...: )
Venlig hilsen
Gitte