Brev:
Brystspændinger
6. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Brystspændinger
Tak for en god brevkasse, som jeg efterhånden har benyttet mig af en del gange ;)
Har jeg noget, jeg går og tumler med er det her, jeg som regel får svar - enten ved at læse svarene til andre eller som nu - ved at stille spørgsmålene selv :-)
Jeg er lige blevet mor til endnu en dejlig dreng! Han er 3 dage gammel og ser ud til at trives fint.
Da jeg er brystreduceret - og har indadvendte brystvorter, ammer jeg først (med suttebrik) og giver erstatning bagefter til de måltider, hvor jeg ikke kan mætte ham ved brystet.
Jeg malker ud for at stimulere mælkeproduktionen og er fortrøstningsfuld hvad det angår...
Men...
Nu har jeg altså fået brystspændinger på ydersiden af begge bryster. Jeg har forsøgt at malke ud og får tømt brysterne helt, men det ændrer ikke på, at det spænder i brysterne.
Hvad gør jeg nu?
Jeg ved, at det kan udvikle sig til mere, hvis jeg ikke får gjort noget ved problemet.
Jeg ville blive rigtig glad for et godt og uddybende svar med en masse gode tips til, hvordan jeg slipper af med mine brystspændinger - og hvordan jeg undgår dem i fremtiden.
På Forhånd tak!
Louise