Brev:
Morgenmad - 18 mdr.
8. januar 2010
Alder:
18 mdr.
Morgenmad - 18 mdr.
Hej Helen.
Jeg har lige et spørgsmål ang. Olivias morgenmad, som jeg håber, du kan hjælpe med.
Hun er kørt rigtig træt i havregrød, uanset hvordan den serveres (med revne æbler, kanel, uden noget, anden frugt), og gider kun spise et par skefulde til morgenmad.
Derimod er hun meget interesseret i vores morgenmad, som består af havregryn med mælk og lidt rosiner. Hun har nu de sidste par morgener fået sådan en portion - og wupti, det hele røg ned, og hun bad om mere.
Men nu har jeg hørt et par steder fra, at små børns maver ikke kan holde til "rå" havregryn?
Vi har ikke oplevet ændringer i afføring, eller afføringsmønster, de gange hun har fået havregrynene.
Men hvis hun ikke må få havregryn endnu, har du så andre forslag til god morgenmad, som meget gerne må bestå af en form for grød, da hun spiser godt med brød på andre tidspunkter af dagen.
Venlig hilsen
Olivias mor.