Brev:
Mos af frugt og grøntsager
10. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Mos af frugt og grøntsager
Hej Helen
Maja er nu snart 5 måneder, og jeg begynder så småt at tænke mad :)
Jeg vil gerne lave en del til fryseren, så det er nemt lige at tage op når hun skal spise. I går lavede jeg frugtmos af hindbær og jordbær, frøs dem i isterningebakker og derefter i en pose - fik 70 isterninger i alt - hvor længe kan de holde sig i fryseren?
Tænker at gøre det samme med broccoli, blomkål og gulerødder - eller er der en smartere måde? Hvad med ærter?
Har du en god opskrift på kartoffelmos, og er det noget med at det kan laves i mikroen?
Hvilket måltid er bedst at starte med, og skal det så være grød eller mos?
Venlig Hilsen
Sandra