Brev:
Døgnrytme - 9 mdr.
11. januar 2010
Alder:
9 mdr.
Døgnrytme - 9 mdr.
Hej Helen
Kunne du ikke hjælpe mig med at se om vores døgnrytme er rigitg.
Min datter på 9 måneder står op mellem kl 7 og 8, der får hun en flaske mme på 210mm ca. 2 timer efter får hun 2 dl havregrød (lavet af 2 dl vand, blændet havregryn samt lidt mme pulver). Herefter sover hun 2-3 timer, når hun kommer op igen får hun rugbrød, ca 1½ time senere får hun igen en flaske mme 210 mm inden hun kommer ud og sove lidt igen ½-1 time.
Så får hun aftensmad, vores mad eller kartofler, og iden hun skal i seng får hun en flaske mme på 210 mm omkring kl. 20.
Hun sover natten igennem omkring 10-12 timer.
F.eks. Tirsdag den 5-1-10
Stod op 7.55
kl. 8.20 Flaske 210 mm
kl. 9.50 2 dl havregrød
kl. 10.30 -12.30 søvn
kl. 13.20 rug / halv skive
kl. 15.30 Flaske 210 mm
kl. 15.45-17 søvn
kl. 18.10 kartofler
kl. 20.00 Flaske 210 mm
kl. 21.00 godnat
Sådan ser de flerste dagen ud, men er det fint sådan eller hvordan.
Hun skal starte i dagpleje den 15. Marts og der kan hun jo ikke lige få en flaske midt på dagen.
Med venlig hilsen
Anja