Brev:
Fødevareallergi
6. juni 2004
Alder:
10 mdr.
Fødevareallergi
Min datter er 10 mdr. Hun kan ikke tåle kartofler, banan og kiwi. Hun spiser pasta og ris til hovedmåltider, frokost og aftensmad og masser af forskellige grøntsager. Men er der nogen vigtige vitaminer i kartofler, jeg tænker på om hun skal have vitaminpiller eller hvad?
På forhånd tak
Tina