Brev:
Urolig søvn om natten - 7 mdr.
13. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Urolig søvn om natten - 7 mdr.
Hej Helen...
Tak for dine svar i mine sidste spørgsmål, jeg startede med at give isabella mere væske med det samme da jeg selvfølgelig ikk ønsker hun skal mangle væske!!! Men det resulterede desværre lidt som jeg troede, hun begyndte at gylpe vild meget!!!! og gylp er så meget sagt, nu hvor hun spiser fast føde var det mere opkast end gylp og jeg kunne se det generede hende meget... men hun skal selvfølgelig ikk mangle væske, så jeg må jo bare leve med det....
Mit spørgsmål denne gang går på at isabella, 11-6-09, er begyndt at sove vildt uroligt. Hun får mad nok og er utrolig aktiv i løbet af dagen... som skrevet så sidder hun selv, triller både den ene vej og den anden vej og kommer selv op på alle fire, men kommer dog ikk fremad endnu.... men hun kæmper for sagen:o)
Hun sover ca 2-3 timer om dage, mest på to lure men nogen gang tre.. hun ligger sig til natten ved 19-19.30 tiden og så starter hun et par timer senere med at ville have sutten 3-4-5 gange i timen... jeg har rykket hendes seng over ved siden af vores fordi jeg magter ikk at skulle rejse mig så mange gange i løbet af natten og hun har sovet i sin egen seng siden hun var tre måneder så det vil jeg helst ikk ændre på... der er en skillevæg mellem isabellas seng og vores til dagligt...
Nu hvor hun sover ved siden af mig kan jeg se hvor uroligt hun ligger... der er ikk noget at sige til hun vågner hele tiden, arme, ben og hovede kører jo på hende hele tiden!!!!hun plejer at ligge og sove som en sten og måske få sutten to tre gange i løbet af en nat.... har prøvet at svøbe hende, men så blir hun hysterisk!!!
Håber du har et godt råd til hva der kan være galt med hende....?
Tak for en super god brevkasse..
Venligst
Dorthe