Brev:
Vil ikke spise grød - 6 mdr.
13. januar 2010
Alder:
6 mdr.
Vil ikke spise grød - 6 mdr.
Kære Helen
Jeg har tidligere spurgt ind til søvn og mad og har modtaget en fin dagsplan som vi har fulgt. Dette samt det at min datter på 6,5 mdr er kommet i eget værelse har gjort at vi har fået nogle rigtig gode nætter, tusind tak for din hjælp!
Et andet problem er opstået, min datter nægter at spise sin grød. Hun får en teskefuld havregrød om morgenen og så gider hun ikke mere. Hun kan godt lide pære, så jeg river en saftig pære ud over grøden. Før har hun elsket kartoffelmos med alle slags grøntsager, nu spiser hun et par skefulde og gider ikke mere. Jeg er lidt frustreret. Jeg ammer ca 5 gange om dagen og tager mig selv i at tilbyde hende brystet flere gange nu hvor hun ikke spiser sin grød.
Skal jeg fortsætte med det?
Kærlig hilsen
Stin