Brev:
Peanutbutter
14. januar 2010
Alder:
10 mdr.
Peanutbutter
Hej Helen,
Kort og godt: Må jeg bruge peanutbutter uden salt som smørepålæg til min 10½ mdr gamle datter? Jeg er klar over det er fedt, men der er vel også nogle gode olier fra nødder.....
Og hvordan er det med sødmælk? Er man gået bort fra det eller anbefales det fortsat som komælken til de mindste?
På forhånd tak for dit svar!