Brev:
Mælkeprodukter - 3 mdr.
6. juni 2004
Alder:
3 mdr.
Mælkeprodukter - 3 mdr.
Davs
Vi har været i tvivl om, hvad type erstatnings mælk vi skal give vores datter på 3 måneder.
Hun fik mavepine med Nidina, så vi har prøvet nogle forskellige produkter NAN (H.A 1), Allomin, NAN 1-2 og babymælk i nogle uger for, at se om der var en forskel og vi fandt ud, at hun havde det bedst med NAN1.
Det er bare det, at hendes afføring er gået hen og blevet helt mørkegrøn, tykt flyende og ildelugtende.
Nu er vi en smule nervøse for, hvad det kan være. Vi tror det skyldes de forskellige mælkeprodukterne, men der kan da ikke være den store forskel eller hva?
Ud over hendes afføring er der ikke noget i vejen.
På forhånd tak.
Kristian