Svar: Mælkeprodukter - 3 mdr.
6. juni 2004
Alder:
3 mdr.
Kære Kristian
Selv om alle modermælkserstatninger i Danmark er af høj kvalitet, så kan der godt være forskel på den måde at nogle børn bedre tåler det ene frem for det andet.
Jeres datters ændrede afføringsmønster kan godt hænge samen med at hun har fået meget forskellig mælk, men det kan også godt være at hun har fået en mave-tarm infektion. Har hun feber?
Det kunne være en god idé at I kontaktede lægen og evt. fik taget en afføringsprøve, for at se om der var noget.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske