Brev:
Ud af soveværelset
16. januar 2010
Alder:
8 mdr.
Ud af soveværelset
Hej Helen
Luna er nu 8 maaneder, og vi overvejer, hvornaar det er bedst, at hun rykker ind paa sit eget vaerelse. Jeg er egentlig klar til det, selvom jeg synes det er hyggeligt at hun er der, og super praktisk i forhold til natteamning. Min mand synes slet ikke, at hun skal ud endnu, da han ogsaa nyder at putte med hende om morgenen.
Men er der - set ud fra et fagligt perspektiv - et tidspunkt der er bedre end andre for barnet? - og har vi allerede overskredet dette tidspunkt?
Tak for hjaelpen.
Kærlig hilsen
Luna mor