Brev:
Vågner meget tidligt - 22 mdr.
16. januar 2010
Alder:
22 mdr.
Vågner meget tidligt - 22 mdr.
Hej Helen.
Jeg har lige et kort spørgsmål - øhh hvis et spørgsmål kan være kort?? :-)
Vores søn på 22 mdr. vågner gerne kl. 5.00 - 5.15 om morgenen. Han sover ca. 2,5 timer om eftermiddagen fra kl. 12.30 - 15.00 og bliver puttet kl. 20.00. Ind i mellem kan vi være heldige at han sover en halv eller en hel time mere, hvis vi tager ham med ind i vores seng...
Mit spørgsmål er, om vi kan gøre noget for, at han sover længere? Til hverdag står vi op kl. 6.00 - så han er vandt til at skulle tidligt op, men vågner altså altid inden vækkeuret ringer :-)
Med venlig hilsen
Anja