Brev:
Aftensmad - 9 mdr.
18. januar 2010
Alder:
9 mdr.
Aftensmad - 9 mdr.
Hej Helen,
Min søn er nu 9,5 måned. De sidste 2-3 uger har vi haft meget svært ved at få ham til at spise hans kartoffelmos med forskellige grønsager i om aftenen, tilgengæld er der overhovedet ingen problemer hvis det er kød af alle mulige forskellige slags (-:
Jeg har selv tænkt på at servere den uden grønsagerne og så give ham dem ved siden af, men har ikke afprøvet det endnu, tror du det kunne være en ide?
Ellers kunne jeg godt tænke mig nogle forslag fra dig til alternativer, for han kan jo ikke leve af kød til aftensmad!
Han er bestemt ellers ikke kræsen, alt vi prøver at give ham spiser han, så det er megt positivt.
Lige et tillægs spørgsmål. Jeg har for første gang tilbudt ham sødmælksyogurt idag med smag, er det ok, eller skal man købe det naturel og selv blande frugtmos i?
På forhånd 1000 tak for din hjælp.
Med venlig hilsen
Lene