Brev:
MME og jern dråber
18. januar 2010
Alder:
9 mdr.
MME og jern dråber
Hej Helen,
Lige et hurtigt spørgsmål!
Min søn er nu 9,5 måned og drikker mellem 300-400 ml MME i døgnet, en flaske ca kl 11.30 og en lige før sengetid, ca kl 19.45.
Jeg ved jo det er lige i underkanten, så han skal jo nok have nogle jerndråber, så mit spørgsmål er, hvornår det er bedst at give ham dem og hvor mange han skal have?
Med venlig hilsen
Lene