Brev:
Vælling, tilberedning og opbevaring
6. juni 2004
Alder:
5 mdr.
Vælling, tilberedning og opbevaring
Er det ok at lave en portion vælling om formiddagen, nedkøle den hurtigt og opbevare den i køleskab til den skal bruges, hvor den varmes i mikroovn og serveres?
På forhånd tak