Brev:
Allomin 1 og 2 - er Allomin 2 mere mættende?
20. januar 2010
Alder:
6 mdr.
Allomin 1 og 2 - er Allomin 2 mere mættende?
Hej Helen
Vi er begyndt at opleve at Tobias nogengange vågner ved en 22 tiden og er enormt sulten, selv om vi har givet ham en flaske når han skulle sove omkring 19.30 - 20.00, nogen aftener klare han sig fint til kl. 23, hvor han får en vælling blandet med mme (vi trapper stille og roligt op, har ikke ville gå direkte over på vællingen i tilfælde af han skulle få forstoppelse). Vi tænker at han måske er begyndt at blive mere sulten om aftnen/natten. Det skal siges at inden vi begyndte på vælling så var han begyndt at blive enormt urolig om natten og ville have mad allerede kl 2-3 stykker.
Om dagen klare han sig umiddelbart fint med den mme han får, så vi overvejer om Allomin 2 er mere mættende, og om vi må give ham det i godnat flasken, samt vælling ved 23 tiden, og så stadig bruge allomin 1 om morgenen og i dag timerne?
/Mona