Brev:
Skift af sut
21. januar 2010
Alder:
8 mdr.
Skift af sut
Kære Helen
Du har før rådet mig til at udskifte min søns små Pigeon sutter 0-5 mdr til en større sut. Vi har prøvet, men han vil ikke have dem.
Dem han bruger nu har en væsentlig anden form end andre sutter (de er brede ved læberne). Han har tilsyneladende ikke problemer med at have dem vi har tilbudt ham i munden. Det virker snarere som om han ikke ved hvad han skal gøre med dem. Noget tips?
Hilsen Helle