Brev:
Amning og rygning
6. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Amning og rygning
Hvad betyder det for barnet at moderen ryger imens hun ammer?
Jeg har desværre ikke kunne lægge cigaretterne helt på hylden - forsøger til stadighed!
Jeg ammer mit barn og ryger lige efter amning, da jeg har hørt at det er det bedste, da der så går et stykke tid inden næste amning. Ryger max. 4 - 5 stk. om dagen, og det foregår udendørs.