Brev:
Vågner flere gange om natten
22. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Vågner flere gange om natten
Hej Helen
Så har jeg endnu et lille problem.
Min datter er 7 mdr. og sover rigtig dårligt om natten, hun bliver lagt ved 20 tiden og vågner så flere gange i løbet af natten, nogle gange hver 2 time.
Når hun vågner kommer hun over i sengen og bliver ammet hvor hun for det meste falder hurtigt i søvn, jeg vækker hende let så hun er klar over at hun bliver lagt i egen seng og hun falder som regel hurtigt i søvn igen, men jeg har nu i meget lang tid ikke fået mange sammenhægende timers søvn så hvordan får jeg min lille natteravn til at sove flere timer i træk?
Jeg kan oplyse at hun om dagen sover ca kl 10 til ca kl 12 er det for lang tid og skal jeg så vække hende?
Hendes eftermiddagslur er som regel fra kl ca 14-15 og for det meste et par timer frem.
Med venlig hilsen
En træt Mor