Brev:
Kost til tvillinger på snart 8 mdr
6. juni 2004
Alder:
8 mdr.
Kost til tvillinger på snart 8 mdr
Vores tvillinger er snart 8 mdr. og spiser fint div. grødtyper og kartoffelmos og grøntsager. De får derudover flaske.
Nu skal de jo snart over på "alm." kost. Hvordan starter man på det?
De kan jo ikke bare lige fra den ene dag til den anden tygge rugbrød mm. De skulle jo nødig blive kvalt i maden.
Apropros det at blive kvalt i maden. Hvis de ser ud til at få det galt i halsen og sidder og laver "brækfornemmelser", hvordan hjælper man dem så bedst muligt?
Vender dem på hovedet med maven henover armen?
Tak for en super brevkasse. Den er guld værd.