Brev:
Sover sent om aftenen
25. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Sover sent om aftenen
Hej igen!
Jeg har brug for et godt råd til putning om aftenen. Vores søn er 21 uger, og er flaskebarn.
Vi har en rutine om aftenen der hedder :
mellem kl.19.30 bad og nattøj, derefter en flaske(130 ml). Som regel sover han 30 min, ikke et minut mere eller mindre!!, også er han vågen i ca. 1- 1½ for så, måske at sove 30 min mere.
Men ellers er han først "klar" til at sove kl.22.30-23.00 når vi går i seng.
Hans dag ser således ud.
8.00-8.30 vågner og er klar til at stå op.
9.30 flaske (130ml) og gøres klar til formiddagslur
10.00-ca.12.00 sover
12.00-14.00 flaske 130ml,vågen. leger og hygger
14.00-15.00 sover
15.30 flaske (130ml)
15.30-17.00 vågen, hygger med farmand som er kommet hjem.,
17.00-17.30 får tilbudt flaske inden 30 mins lur.
18.00-20.00 bad, nattøj, hygge og tilbydes flaske og spiser som regel mellem 50-80 ml.
20.00-20.30 sover
20.30-22.00 vågen, nogen aftner pylre han meget, andre aftner er han i det bedste humør.
22.00-23.00 vi går i seng, han får flaske og sover kl.ca 23.00.
kl.ca 2 flaske 130ml
kl.ca 4-5 flaske 130ml
Indimellem vågner han kl.6-7 stykker og får tilbudt flaske og spiser så 30-40 ml og sover videre til kl.8.00-8.30.
Vi vil gerne have et godt råd der kan hjælpe os til at få vores søn puttet tidligere end kl. 23 om aftenen?
Venlig hilsen
forældrene :-)