Brev:
Opvarmning af grød
26. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Opvarmning af grød
Kære Helen
Jeg har et spørgsmål omkring opvarmning af grød. Kan man lave en stor gryde fuld og så lave en små portioner som man kommer i køleskabet og senere opvarmer i micro-ovnen?
Hvis det er muligt, hvor meget skal det så varmes op? skal det op at koge igen? og hvor længe må det stå i køleskabet?
Håber du kan hjælpe.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Gabriella