Brev:
Piver hele dagen lang
26. januar 2010
Alder:
16 mdr.
Piver hele dagen lang
Hej Helen
Ja lige et spørgsmål mere... tak for fine svar i øvrigt..
Min dreng piver utrolig meget, dagen lang nogle dage. Det kan virkelig være svært at bevare roen hele vejen igennem. Min mand finder det specielt svært, men vi prøver at føre ham igennem dagen så upåvirket som muligt.
Han er ikke syg og tænker han måske er inde i et udviklingsstadie som påvirker ham meget..? Har du et råd til hvordan vi tackler det bedst muligt?
Hilsen os