Brev:
Sovevaner og rytme
28. januar 2010
Alder:
5 mdr.
Sovevaner og rytme
Hej Helen ..
Jeg har en søn på 5 mdr han er fra den 18 august .. problemet med ham er at han stort set ikke vil spise noget om dagen men om natten spiser han helt vildt ..
Når han for flaske om dagen blir han gal og skubber flasken væk og mange gange spiser han kun omkring 100 ml måske 80 ml nogengange .. Han har kun en rytme om aften fra kl 5 hvor han for grød og så kl syv spiser han omkring 160 ml .. kl elleve bliver han sulten igen og spiser 200 ml .. han skriger så igen omkring kl 02:30 hvor han igen sagtens kan spise 200 ml .. han vågner altid om morgen kl halv seks og er utilfreds og træt fordi han bare ikke vil sove igen når han har spist kl tre ..
Så kl halv syv prøver jeg igen at give ham flaske men han bliver gal og vil bare ikke spise, prøver så at ligge ham i barnevognen og så sover han som regel 2-3 timer og så prøver jeg igen at give ham mad for så må han da være sulten , men det er han bare ikke ...
Hvad kan jeg gøre for at få en rytme med min søn og os sådan at han sover om natten .. Har prøvet i et stykke tid og tage flasken fra ham om natten for at se om han så vil spise om dagen, men intet hjælper det ..
Håber virkelig du har et råd til hvordan jeg kan få en rytme med min søn da jeg er efterhånden er ved at være rimelig godt brugt fordi man ikke for ret meget søvn :-)
Med venlig hilsen
Henriette