Brev:
Legetøj i / ved sengen
29. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Legetøj i / ved sengen
Hej Helen
Jeg har bare et kort spørgsmål. I Robin's seng er det ikke tøjbamser eller en uro med musik - Er det nødvendigt ?
Det er ikke fordi han ikke har legetøj og masser af bamser, men vi har ligesom skildt det ad: i sengen sove man og alle andre steder leger man.
Han har heller ikke problemer med at sove eller for den sags skyld i at lege :-) Hvis han er vågen tidligt om morgen, så ligger han bare og pludre lidt med sig selv og så falder han i søvn igen.
Med venlig hilsen
Ulla & Robin