Brev:
Brødskorper
29. januar 2010
Alder:
7 mdr.
Brødskorper
Kære Helen
August er nu blevet 7 mdr og jeg er begyndt at give ham ting han kan sidde med i hånden og sutte på / bide i, fx gulerødder og agurk i mindre stykker.
I går ville jeg prøve med et stykke brødskorpe, men med det samme han fik det ind i munden bed han et stort stykke af og jeg kunne ikke få det ud af hans mund og gik derfor lidt i panik da han begyndte at lave opkastningsbevægelser.
Mit spørgsmål er om hvad der sker når de får et større stykke mad ind i munden og hvad man skal gøre for at få det ud. Jeg kan heller ikke rigtig finde ud af hvilke brødskorper der egner sig da jeg synes de er meget bløde og han nemt kan bide et stykke af, der er for stort til at synke.
Mange hilsner fra
Jane