Brev:
Bilferie - pauser og sygsygepiller til børn
7. juni 2004
Alder:
2 år
Bilferie - pauser og sygsygepiller til børn
Da vi snart skal til italien, og kører selv, ville jeg høre om pauser undervejs? Og "søsyge"piller? Må de få dem? Hvad gør de?
Vores børn er henholdsvis 2,5 år og 11 måneder. Derned kører vi om natten, og hjem turen foregår i dagtimerne. Vores store pige, har været køresyg en enkelt gang, men vi kører tit længere ture med dem, hvor der normalt ikke er noget.