Brev:
Ko mælk
30. januar 2010
Alder:
11 mdr.
Ko mælk
Hej Helen.
Jeg har en datter der snart fylder et år, den 11 februar, løbet af dagen sover hun x 2 og kommer i seng kl 20.00. Alle de gange hun skal sove får hun stadig modermælkerstatning ca 150-180 ml, og hun lyder sutteflasken.
Mit spøgersmål er om jeg kan stoppe med og give modermælkerstatning og gå over til sødmælk x 3 om dagen? Hvis jeg kan, hvor meget må jeg så give af gangen.
Jeg er meget forvirret, alle dem jeg kender synes at jeg skal gå over til sødmælk istedfor modermælkerstatning, og min sundhedsspjerske synes at jeg kun skal give modermælkerstatning til om aften, når hun skal sove. og give komælk i meget små mængder, hjælp mig...
Hilsen forvirret mor.