Brev:
Vil kun spise frugtmos
1. februar 2010
Alder:
4 mdr.
Vil kun spise frugtmos
Hej Helen
Så er jeg her igen..... Min søn er snart 5 måneder og godt i gang med mos og grød. til middag får han grød af en slags med frugtmos på (sveske/pære mos, jordbær eller æblemos) og til aftensmad får han kartoffelmos med gulerod, jordskokke og div grøntsager og frugtmos på.... mit problem er at han KUN vil spise mos og grød hvis han får frugtmos på og jeg synes helt ærligt det er lidt skørt at spise mos med frugt på....
Er det ok han får det eller vender han sig så til det??? hvad skal vi ellers gøre ??.... vi har jo prøvet med gulerod og jordskokker som skulle være sødt, men det hjælper ikke... jeg kom i tanke om majs.... vil det være ok at lave en grundmos med kartoffler og majs.... tror gerne han vil spise det ???
Må han gerne få 2 skemåltider om dagen + ca 90 - 120 ml vælling til natten? Så sover han meget bedre.
Hilsen