Brev:
Urolig søvn, gråd, skrig og mælk om natten
1. februar 2010
Alder:
4 mdr.
Urolig søvn, gråd, skrig og mælk om natten
Hej Helen
Mit spørgsmål er så nu han er begyndt at sove helt vild uroligt både dag og nat, han græder og kommer med skrig i søvne (tror han sover, da hans øjne er lukkede) og når han vågner fra middagslurene er det i kæmpe gråd og han er svær at trøste...
Han er også mere pylret i vågen tilstand, kan nemt blive ked af det og græde vildt.... ind i mellem grædeturene er han glad og legesyg som han plejer at være. Han vågner også mange gange om natten 2-4 gange og skal hjælpes til at falde i søvn igen (det er også noget nyt)
Kan der været noget i vejen med ham ?
Også har jeg lige nogle afklarende spørgsmål ift. dit sidste svar....
Da du skrev din døgnrytme til os skrev du at han skulle have mælk kl ca 24 og 03. og 06... han vågner normalt ikke der og har aldrig gjort det .... så skal vi vel ikke vække ham vel ?
Han går i seng kl 20-21 hvor han får mælk inden og vågner så mellem kl 05-07 og får mælk igen.
Hilsen