Brev:
Mad med Nutramigen
1. februar 2010
Alder:
4 mdr.
Mad med Nutramigen
Hej igen
Du må undskylde men jeg glemte at spørge om noget vigtig da jeg skrev til dig tidligere idag....
Min søn får nutramigen da det er det eneste hans mave har kunne tåle... han fik MEGET hård mave af alt andet, men klarer sig uden lactolose og ondt i maven på nutramigen.
Jeg laver ikke hans grød og mos på nitramigen men bare vand (som jeg vil lave det til mig selv) da nutramigen smager MEGET MEGET gennemtrængende og at det hele derfor vil smage ens... Er det ok ? eller SKAL det laves på nutramigen og hvorfor ?
Hvornår tror du at vi kan prøve at give ham andet end nutramigen igen og tror du gerne vi må give ham mælk når han bliver 6 måneder eller vil du undgå det ?
Venlig hilsen
Tanja