Brev:
Meget ked af det under søvn
1. februar 2010
Alder:
4 mdr.
Meget ked af det under søvn
Hej Helen
Så er jeg på den igen og denne gang med noget som virkelig ligger mig på hjerte og som jeg er lidt urolig over.
Vores søn Oliver sover fint om natten og er også god til at acceptere når han lægges udenfor i barnevognen til hans lure om dagen.
Problemet er at på en 2 timers lur er jeg ude hos ham mellem 5-10 gange hvor han græder/skriger ulykkeligt. Nogle gange skyldes det en bøvs andre gange aner vi ikke hvorfor, han ligger med lukkede øjne og hans sut i munden. Den eneste måde at få ham til at falde til ro er ved at tage ham op i armene og efter lidt tid lægge ham ned igen.
Det skal lige nævnes at han har et stort temperament. Det kommer bla. til udtryk hvis han vågner og tages op og flasken ikke lige er klar, så er han utrøstelig indtil han får flasken.
Jeg bliver frustreret over hans gråd fordi jeg ikke ved hvorfor han bliver så ked af det. Min Sundhedsplejerske siger bare at sådan er der nogle børn der er men...
Jeg glæder mig til at høre om du har hørt om dette ved andre børn og hvad jeg eventuelt skal gøre.
Med venlig hilsen
Jette