Brev:
Modermælkserstatning i grød
3. februar 2010
Alder:
5 mdr.
Modermælkserstatning i grød
Kære Helen
Jeg har rigtig nok mange spørgsmål i øjeblikket, håber du kan bære over med mig ;).
Jeg ved at jeg skal tilsætte modermælkserstatning til grød og mos men spørgsmålet er så hvordan? Mælken må jo ikke opvarmes til over 40 grader, ellers går vitaminerne jo til ikke?
Tager jeg så grøden af fx havregrød og lader den køle hvorefter jeg blander modermælkserstatning i?
Hvornår holder man med at bruge modermælkserstatning til retterne?
Med venlig hilsen
Pernille