Brev:
Flaske i sengen og bøvsning
5. februar 2010
Alder:
4 mdr.
Flaske i sengen og bøvsning
Hej Helen.
Tak for dit svar på mine spørgsmål vedr. lur om dagen og putteritual om aftenen. Jeg har lige et par tillægsspørgsmål til aftenritualet.
Når vi giver flasken til natten er klokken ca. 20.30-21.00. Da har de ofte fået mad for to timer siden, nogle gange kun halvanden. Men jeg skal vel tilbyde dem flaske alligevel? De drikker gerne og ofte meget og jeg tænker også at det må være rarest at få fyldt maven op inden de skal sove. Men den ene af mine drenge gylper ind imellem VOLDSOMT i forbindelse med bøvsningen, hvis der ikke er gået så lang tid mellem måltiderne?
Du anbefalede at jeg skulle give dem flasken i deres seng, så jeg kunne putte dem alene. Jeg har ikke prøvet dette endnu, da jeg ikke helt ved hvad jeg skal stille op med bøvsningen….Skal man tage dem op og bøvse dem af? Så ryger hele pointen jo med at “drikke dem til ro” i sengen? Eller hvordan?
Mange hilsener
Katrine