Brev:
Dagplan til B-menneske
5. februar 2010
Alder:
7 mdr.
Dagplan til  B-menneske
Hej Helen
Tusind tak for dit brev! vi må bare prøve at indse at hun er B-menneske. hehe. det bliver nok lidt lettere for alle så :)
Jeg håber at du har lyst til at sende et forslag til en dagsplan, for jeg er lidt på bar bund. Specielt fordi hun er begyndt at tage lange formiddagslure. Skal jeg bare lade formiddagsluren være den lange, og så give hende en kortere eftermiddagsslur? og hvor "sent" må hun sove til?
Men tusind tak for dit svar
Sophie